jueves, 22 de mayo de 2014

VACANCES A HOLANDA: MOLINS






Molins de vent 

Per les vacances de setmana santa vaig anar de vacances a Holanda, em general em va agradar molt, l'únic inconvenient es que feia molt fred i vent. Sincerament vaig passar més fred allà al mes de Abril que aquí als mesos d'hivern.

En aquesta entrada em centraré en els molins de vent tant característics de la zona del nord d'Holanda, a la fotografia en podeu veure uns quants exemples.





A la següent imatge podem apreciar el plànol d'un molí. 
Es poden diferenciar clarament les diferents parts. Les aspes, l'eix, els engranatges...















I per últim a aquesta imatge podeu contemplar l'interior d'un molí en funcionament, aquest era un molí de farina, però també n'hi han d'oli i de cacauets.











No hay comentarios:

Publicar un comentario